Mijn naam is Sandra Holtzer en samen met mijn man en onze 5 kinderen, een dochter van 22, een zoon van 21 en een meisjes drieling van 10 jaar wonen wij in Amstelveen. Ook hebben wij thuis een parkiet, die luistert naar de naam Kirby. 

 

Als klein meisje vond ik het al leuk om mijn kamer op te ruimen, mijn knuffels elke dag op een vaste plek op mijn bed te zetten en mijn kleurpotloden kleur bij kleur te leggen.

Nu als moeder van 5 kinderen, een baan en een druk huishouden ervaar ik hoe fijn het is, als je huis op orde is en elke dag structuur te bieden. Zo blijft er naast de drukte en gezelligheid van ons grote gezin tijd over voor rust en ontspanning.

 

Het idee om professional organizer / opruimcoach te worden, is ontstaan op mijn werk op een basisschool, waar ik met veel plezier heb gewerkt. Ik had het voorraadhok eens flink onder handen genomen met opruimen en ordenen van de materialen. Alles overzichtelijk gelabeld in bakken, zodat het voor iedereen duidelijk is wat erin zit. Daar word ik blij van! Toen mijn collega mij bezig zag, zei ze voor de grap dat ik wel voor mijzelf kon beginnen…

…en dat is inmiddels gebeurd. 

Afgelopen jaar heb ik de opleiding tot professional organizing gevolgd en heb ik besloten mijn hart te volgen, door van mijn hobby mijn werk te maken en mijn eigen bedrijf te starten. Sinds november 2022 ben ik de trotse eigenaar van Enjoy Organizing!

 

Waarom ik voor de naam Enjoy Organizing heb gekozen?

Omdat ik plezier heb in opruimen en ordenen en het leuk vindt om dit plezier met jou te mogen delen. Zodat jij straks in een opgeruimd huis woont en ook tijd overhoudt, om te genieten van leuke dingen en ontspanning!